“People experience horrible things every day, and they still manage to be nice to others.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra helg. Jag har spenderat hela helgen med att jobba, haft en del att göra. Men vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan, har bara varit trött och inte pallat blogga alls. Dessutom har jag kanske inte sagt det men jag åker till Bosnien nästa fredag och är så taggad på en mini semester. Men nu tänkte berätta om min torsdag, fredag, lördag & söndag: 
 
Torsdag: I torsdags startade jag min morgon med att ta sovmorgon, vilket var så skönt. Sedan tog jag en lång dusch, sedan så gjorde jag min dagliga hudvårdsrutin och fixa lite i mitt rum. Jag jobbade eftermiddag, vilket var skönt. Men jag gjorde mig själv en sjukt god frukost och det blev avokado-mackor och det var så gott. Sedan så kollade jag på ett avsnitt av Druck och efter det skulle jag göra lunch. Jag gjorde en sjukt god kycklingsås och pasta. Det var så gott asså, sedan skulle jag till jobbet. Jag hade en del att göra på jobbet, men när jag kom hem så spelade jag lite COD och kollade på Vänner. Sedan skulle jag tvätta håret och efter det skulle jag sova. 
 
Fredag: I fredags så startade jag min dag med att vakna 25 min innan jag skulle till jobbet. Men sedan när jag kom till jobbet så drack jag en redbull, berocca för att vakna upp. Fick även en pwo av min chef för att vakna upp för att jag inte sov något natten innan. Men jag hade en del att göra på lunchen och det var verkligen sjukt mycket och dagen gick ganska fort och det var så skönt. Men sedan när jag kom hem så åt jag kvällsmiddag och det var super gott eftersom jag inte åt något på jobbet. Men sedan så skulle jag försöka sova. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 9 och sov ganska bra kvällen innan. Men sedan så duschade jag, fixa mig och sedan så åkte jag till viktväktarna och jag gick ner 1.5kg och det var så skönt. Men dock har jag sedan 28:e december gått ner 4kg. Sedan åkte jag vidare till jobbet och jobbade hela dagen. Och jag hade en hel del att göra under hela dagen och det gick sjukt bra tycker jag. Sedan skulle jag hem och hem till min syster och hade en mysig kväll med henne. Vi skattade, snackade en massa och bara umgicks. Jag somnade rätt sent igår. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 10 och jag åkte till jobbet ganska tidigt till jobbet och bara snackade lite med min chef. Det är så skönt att kunna prata med sina chefer, men sedan så öppnade vi. Idag var det ganska lugnt på jobbet och det var skönt, hann städa en massa och fixa lite saker som jag inte brukar hinna göra. Sedan skulle jag äntligen hem och åkte till affären och köpte lite saker till kommande veckan. Till kvällsmat åt jag avokado mackor med gurka och vårlök. Har precis duschat och kollar nu på youtube. Men nu ska jag försöka sova, vi hörs imoegon. För då kommer ett inlägg om mina 3 topp mål för denna månaden. Men vi hörs. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?