MINA BEAUTY TIPS JUST NU
Publicerat den

 
Januari kanske inte är roligaste månaden, man känner sig oftast lika grå och trist som vädret.. Men jag har några knep som får mig att känna mig lite piggare och fräschare. Här kommer mina bästa tips på hur man håller sig fräsch i januari! Älskar att börja året med en fresh start och då brukar jag använda nya produkter och just nu är jag inne i produkter från: Aco, Lumene, Rituals & Biotherm. 
 
 
KROPP
Minst en gång i veckan försöker jag avvara en stund för att bara ta hand om mig själv.. Först en lång dusch där jag skrubbar kroppen och sen smörjer jag in mig med mjukgörande bodylotion och fötterna smörjer jag in med fotkräm. Jag brukar använda produkter från Aco och Rituals, funkar bäst för mig. 
 
ANSIKTE
Just ansiktet är super viktigt för mig, nu när jag var i Bosnien så gjorde jag en sjukt nice behandling och jag blev så nöjd. Men en gång i veckan brukar jag skruba ansiktet, använda min foreo och tvättade det riktigt noga och då brukar jag använda min dagliga kräm för både dag och kväll och den kommer från Aco. 
 
HÅR
En gång i veckan minst brukar jag köra den här hårinpackningen för att förebygga slitet och torrt hår, plus i kanten för att den doftar så gott! Efter duschen brukar jag ta några droppar hårolja, Den jag använder kommer från Sebastian Dark Oil och jag älskar den. Men jag använder en hårinpackning från MariaNila och funkar bäst för mig. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?