“Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Det har jag, startade min vecka med att vara ledig. Jag valde att inte blogga mycket i måndags, ville bara vara ifrån sociala medier och fokusera på mig själv. Men jag tänkte berätta mer om min måndag, tisdag & onsdag: 
 
Måndag: I måndags startade jag min morgon med att starta min morgon som jag alltid gör och det betyder att dricka massa kaffe, äta frukost, fixa min dagliga hudvårdsrutin och duscha. Men sedan skulle jag tvätta och efter det så åkte jag ner till stan för att möta upp min syster och vi fikade på Espresso House och jag drack kaffe och det gjorde hon också. Efter det åkte jag hem för att göra matlådor och då gjorde jag en curryrätt med kyckling och ris. Det var sjukt gott och sedan så satte jag igång att spela lite COD och bara njöt av min lediga dag. På kvällen så gjorde jag inte så mycket mer än att vila och försöka somna tidigare men det gick inte så bra. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att dricka en stor kopp kaffe. Sedan så skulle jag städa mitt rum och efter det så skulle jag ta en dusch. Sedan så åt jag frukost och det blev 2 goda äggmackor och kvarg med stekta äpplen. Sedan så fortsatte jag att kolla på Druck och efter det så skulle jag äta lunch och sedan skulle jag till jobbet och igår så hade jag det ganska lungt och sedan skulle jag spela badminton med min syster och hennes kille. Det gick bra och sedan kom jag hem och åt kvällsmiddag. Efter det så skulle jag duscha och sedan skulle jag sova. Jag somnade strax efter midnatt igår. 
 
Onsdag: Idag så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att bädda min säng, göra mig redo för jobbet. Idag så jobbade jag hela dagen och jobbade från 11-20 och hade en del att göra och det var fullt upp under alla timmarna jag var på jobbet. Jag hann knappt sitta ner under mina 9 timmar på jobbet men sedan skulle jag äntligen hem och jag kom hem för ca 3 timmar sedan. Och hittills har jag bara ätit kvällsmiddag, tittat på vänner och spelat lite COD och börjat packa lite inför min semester till Bosnien. Men nu ska jag sova, eftersom jag ska upp tidigt och tvätta. Men vi hörs. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?