“Music is the universal language of mankind.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Nu är jag tillbaka, jag har valt att ta en paus från bloggen i över en vecka för att fokusera på mig själv. Jag har haft ett par dåliga dagar och inte varit mig själv. Jag valde därför att inte blogga men nu är jag tillbaka och kommer inte gå in på vad som har hänt utan jag kommer bara berätta om min fredag, lördag & söndag: 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att dricka kaffe och ta en lång dusch. Denna veckan har varit extremt jobbig och verkligen inte mått så bra. Så jag behövde en liten paus från bloggen vilket har varit skönt. Jag valt att fokusera på mig själv och inte skriva något på bloggen. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och hade folk hela tiden men sedan så var det en extremt jobbig dag. Jag hade pms i fredags också men dessutom så grät jag nästan hela dagen i fredags och det var bara så extremt jobbigt. Men sedan så hämtade min mamma mig och jag åkte hem och bara försökte att vara positiv under kvällen. Jag satte igång en bra film som precis har kommit ut på Netflix. Men sedan så skulle jag sova. 

Lördag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att klä på mig u något mysigt för att försöka tänka mer positivt. Tog på mig min favorit tröja för att inte tänka på det negativa och det brukar hjälpa mig. Men sedan så fixade jag mig inför jobbet men först skulle jag åka till VV och väga mig och det gick ju helt ok. Jag har totalt gått ner 9kg och det känns så skönt, något positivt hände denna veckan. Men sedan så åkte jag till Maxi och köpte lite hallon, jordgubbar och en protionella samt en Lohilo drink, herregud vad gott det är mycket godare än Nocco och Celsius. Men sedan så skulle jag bara vidare till jobbet och igår hade jag en del att göra på jobbet. Men sedan så skulle jag umgås med syrran på kvällen. Vi hade en mysig mello-kväll med några vänner. Hade det jätte mysigt och jag tyckte rätt låt vann och sedan så skulle jag hem. Jag somnade ganska direkt när jag kom hem. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 9 och startade morgonen med att ta en dusch. Sedan så bäddade jag min säng och satte igång ett avsnitt av Friends för att försöka bli lite piggare och gladare. Jag mår fortfarande sådär, inte lika ledsen men fortfarande illa. Men sedan skulle jag vidare till jobbet och idag hade vi en del att göra och dessutom så mådde jag fortfarande sjukt illa. Det har varit en extremt jobbig vecka för mig, har inte haft motivation till något alls. Det är så extremt jobbigt närma mår så dåligt som jag. Man pallar ju inte med något alls ju. Men när jag kom hem så snackade jag med en person för att försöka må bättre. Men efter det så satte jag igång Friends och åt lite granola, jordgubbar, lite cashewnötter och yoghurt. Men nu ska jag duscha, sedan ska jag sova. Men vi hörs mer under dagarna. Puss! ♥️
















NAMN
 

MAIL


URL





Spara?