“I like the night. Without the dark, we'd never see the stars.”
Publicerat den

 
 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag hoppas ni alla har haft en bra vecka och hunnit med alla era planer. Jag startade min morgon med att gå upp kl 9 idag och fixa lite i mitt rum. Just nu sitter jag i soffan och kollar på det senaste avsnittet av Chicago PD och dricker mitt kaffe. Men jag tänkte nu skriva om min måndag, tisdag & onsdag:
 
Måndag: I måndags så vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att göra en sjukt god smoothie. I den hade jag banan, laktosfri yoghurt, laktosfri mjölk, hallon och lite jordnötssmör. Men sedan började jag organsiera i mitt rum och fixa min garderob och snart är det vår och dags för det soliga vädret. Jag älskar våren och att man får snart börja köpa lite nya kläder, denna våren vill jag köpa lite nya kläder. Men efter att jag städade i mitt rum så skulle jag börja tvätta. Men sedan så gjorde jag en sjukt god kycklingsås med ris, soja bönor och morot. Så sjukt gott det var. Efter det så spelade jag COD resten av kvällen. Sedan så skulle jag sova, jag somnade vid 23 i måndags. 

Tisdag: I tisdags så startade jag min morgon med att göra en kopp stor kaffe. Jag älskar att starta min morgon med kaffe. Den bästa känslan, men sedan så skulle jag även göra frukost och då gjorde jag avokado mackor och en smoothie till de. Sedan så städade jag lite i mitt rum och satte igång att spela lite COD innan jag skulle till jobbet. Men sedan så åt jag en matlåda som jag hade gjort kvällen innan. Och efter det skulle jag till jobbet. I tisdags så hade jag inte så mycket att göra. 

Onsdag: Igår så vaknade jag kl 8 och startade jag min morgon med att ta en lång dusch, vilket jag behövde. Sedan så gjorde jag min hudvårdsrutin och sminkade mig lite. Efter det så gjorde jag en smoothie som jag skulle ta med mig till jobbet och efter det skulle jag vidare till jobbet. På jobbet hade jag en del att göra. Vilket var ganska skönt, för att jag mådde lite dåligt. Sedan så skulle jag hem och påväg hem så köpte jag läsk och lite snacks. Provade en nyhet från OLW, nämligen bönbollar och de var sjukt goda. Sedan när jag kom hem så tvättade jag håret, la på mig en sheemask och spelade en massa COD. Jag somnade runt midnatt igår. Men nu ska jag göra lite frukost så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?