VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa
 I måndags var jag på banken för att prata lite om min ekonomi, lärde mig lite nya saker om räntor. Vilket var rätt kul att höra. Jag bokade mötet pga en rätt så sjuk grej men tänker inte berätta det än. Ni får vänta lite till. 
 
Veckans sämsta
Jag har haft en rätt jobbig period senaste månaderna. Har haft en rätt jobbig period när det gäller min ångest. Har bokat en tid hos en psykolog och det ska bli sknt att prata med någon annan än min familj. 
 
Veckans behöver
Just denna veckan behövde jag en massa kärlek. För jag har mått sjukt dåligt, varit extremt ensam och mått sjukt illa. 
 
 
Veckans ätit
 Jag är tillbaka på mina järntabletter så är inte min mage den bästa. Jag har ätit massa skräpmat, inte kokt mat allls. Men får sätta ett stopp på det så jag kommer börja äta mer riskakor, avokado och nyttiga fetter. 
 
Veckans druckit
Det kan ni gissa vad det är, nämligen massa kaffe. Finns det något jag älskar är det kaffe asså, det är ju det godaste som finns. 
 
Veckans nedräckning
Just denna gången handlar det om att jag vill att 2020 ska vara över. Är så taggad på 2021 och hoppas det blir ett mycket bättre än än vad detta var. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?