TOPP 3 MÅL I AUGUSTI
Publicerat den

Förlåt att denna månadens topp 3 mål är lite sen, men som ni vet så har jag inte mått så jätte bra senaste månaderna. Varit även sjukt mycket jobb och har knappt haft tid att vila. Tiden går så fort nu för tiden, vilket är så skönt. Är så taggad på denna månaden för att jag fyller år: 
 
Innan vi går in på mina mål för Augusti kör vi en liten recap på förra månadens:
1. Börja övningsköra - nu är det äntligen att fokusera på körkortet, ska äntligen börja övningsköra. 
 
2. Börja fotografera - jag vill börja fotografera mer i Juli. Vill ta massa bilder på naturen, stranden och bara bli bättre på att fota. Har varit bara på en fotorunda under Juni månad, lite synd ju. 
 
3. Jag ska prioritera mina vänner - Under senaste veckorna så har jag känt mig sjukt ensam och har umgåtts med 2 av mina bästa vänner. De får mig alltid att må bättre och skratta. Ska umgås mer med de under denna månaden. Och vi ska boka en mysig kväll denna månaden. Massa gott med vin, god mat, musik och massa skratt. Det ska bli så mysigt, så taggad! 
 
 
TOPP 3 MÅL I AUGUSTI
1. Börja tänka mer ekonomiskt - Senaste tiden har det blivit mycket onödiga köp på nätet och det är slut med de. Utan jag ska verkligen tänka ekonomiskt och planera om jag verkligen behöver de. 
 
2. Hitta en balans i livet - Senaste tiden har det blivit mycket omotiverade stunder i livet och jag måste börja hitta en balans i livet och tänka mer på livet och hur jag vill leva de. 
 
3. Jag gå på en dejt i veckan i månaden -  Minst en dejt i månaden. Jag börjar nästan känna att jag är redo att träffa någon, och för att sluta vara singel så måste jag helt enkelt vara singel.
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?