“Watch a movie that makes you laugh or listen to a song that makes you cry. Embrace your emotions and be proud of what you feel.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag har inte uppdaterat här på bloggen på ett par dagar, har jobbat en del och dessutom har jag bara velat ta en paus. Men idag jobbar jag efterniddag och tänkte blogga lite om mina dagar denna veckan. Så nu tänkte jag berätta om min måndag, tisdag & onsdag: 
 
Måndag: I måndags så vaknade jag kl 8 och startade min morgon med att ta en lång dusch, tvätta håret, rengöra ansiktet och sätta på en sheetmask. Sedan gjorde jag en kopp kaffe och satte igång ett par avsnitt av HIMYM och började städa lite i mitt rum eftersom jag skrulle fixa plats för min nya tv. Jag älskar min nya tv, så nice att äntligen ha en bra bild när man spelar. Men jag skulle sedan även köpa en ny tvbänk eftersom min gamla är för liten, vilket är synd eftersom den är fin. Men sedan så snackade jag min dejt som jag skulle träffa. Åkte ner till Malmö på en fika och allt gick jätte bra. Men sedan när jag kom hem så åkte jag med familjen ner till stan för att ta en lång promenad. Vi köpte kaffe och hade en sjukt mysig kväll. Men  sedan när jag kom hem så skulle jag sätta igång netflix och försöka sova. 
 
Tisdag: I tisdags så vaknade jag kl 10 och det var så skönt att sova ut. Jag startade min morgon med att tvätta ansiktet, rengöra och tvätta av mig sminken som jag glömde göra kvällen innan. Sedan så åkte jag till Ikea med min mammas sambo för att köpa den nya TV-bänkten. Alltid när man är på Ikea så får man sån inspiration till inredning och man vill typ möblera om sitt rum. Men sedan så åkte vi hem och han satte ihop TV-bänken och satte ihop TV och den är så fin. Sedan så åt jag lunch som jag hade gjort dagen innan och det blev en pasta och kycklingrätt. Men sedan så skulle jag starta upp alla appar på tvn och efter det så skulle jag vidare till jobbet. Och i tisdags hade jag en del att göra på jobbet och det är så skönt att det börjar bli mycket att göra igen på jobbet. Sedan så skulle jag hem och satte igång ett game av COD och herregud vilket snygg bild det är nu. Men sedan så skulle jag snacka med min dejt och efter det skulle jag sova. 
 
Onsdag: Igår så vaknade jag kl 9.30 och startade min morgon med att ta en lång dusch och börja förbereda mig för jobbet. Jag tog med mig matlåda, jordgubbar och protionella. Men jag jobbade mellan 11.30-20.20 och hade en del att göra på jobbet igår vilket är så skönt. Men jag är så glad att jag har ett jobb att gå till under denna jobbiga period. Men det är så kul att även träffa nya kunder under denna period för man får höra något sjukt varje dag. Men somsagt hade jag en del att göra och dagen gick fan väldigt fort. Men sedan så skulle jag äntligen hem och snacka med en vän. Men efter det så skulle jag bara sova. Idag vaknade jag kl 8 och låg i sängen i 1 timme och sedan så skulle jag gå upp och tvätta tänderna & ansiktet. Sedan gjorde jag en kopp kaffe och nu tittar jag på HIMYM och ska göra en frukost nu. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?