VECKANS LISTA
Publicerat den

Veckans bästa
Jag startade min vecka med att vara ledig. Men det bästa är att denna veckan har varit kortare och är ledig i 3 dagar denna veckan, vilket är skönt. 
 
Veckans sämaste
Min pms, eftersom jag ska ha min mens i dagarna brukar min pms var sjukare. 
 
Veckans bästa måltid
Det måste varit det jag åt igår, stekt lax med rotfrukter och en sjukt god sallad. Det är så gott med lax och rotfrukter asså. 
 
 
Veckans inköp
Denna veckan har jag köpt lite nya kläder + en ny smart TV. 
 
Veckans dricka
Alldeles för mycket kaffe. Och med alldeles menar jag alldeles. Just denna veckan har jag även fasnat för en ny druck. Nämligen Lohilo och smaken Peach Lemon och den är så god. 
 
Veckans sett
Just denna veckan har jag spelat COD mer än vanligt. Men har precis börjat titta på serien HIMYM och är helt fast, älskar verkligen den serien. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?