Ny kategori: Veckans Utmaning
Publicerat den

Nu kör vi en ny kategori på bloggen och denna handlar om veckans utmaning. Detta kommer jag köra varje måndag. Och just denna veckans utmaning är att skriva in allt jag äter när det gäller viktväktarna och jag mår så mycket bättre när jag äter nyttigt. Hälsan är ju så viktig. 
 
Vi lever i en allt mer stressad och stillasittande värld. Fler och fler får problem med framåt rullade axlar och stela höftböjare efter att ha suttit i kontorsstolen dag in och dag ut. Så nu ska vi låta våra kroppar få vad de behöver. Och när vi är stressade så äter vi en del och det slutar alltid med att man äter en massa och sedan har vi problem med maten. 
 
Men utmaningen denna veckan är att skriva in allt jag äter med hjälp av vv-appen. För då håller jag mig motiverad och inspirerad. Oavsett vad jag äter ska jag skriva in det och det kommer bli svårt, jag vet men det är värt det till slut. Men idag startade jag min morgon med att skriva in vad jag åt till frukost och då håll jag mig mätt och insåg även vad jag åt. Men nu kör jag detta och ska se till att nå min målvikt denna gången och vara hälsosam för då mår jag bra. 
 
Har ni några utmaningar denna veckan? Berätta gärna i kommentarsfältet :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?