“In autumn, don’t go to jewelers to see gold; go to the parks!”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra helg hittills. Jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering här på bloggen dessa tre dagarna, men jag har inte mått så bra. Jag har haft extrem ångest dessa dagarna, men nu är jag äntligen ledig i 2 dagar och skit så skönt det ska bli att äntligen kunna vila ut. Jag har jobbat så extremt mycket sedan jag kom hem från min semester. Men nu tänkte jag berätta om min fredag, lördag & söndag. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 6 för att min mamma skulle åka till flygplatsen med sin kille, de åkte till Bosnien. Jag startade min morgon med att ta en kallare dusch än vanligt för att vakna upp och sedan gjorde jag mig själv en stor kopp kaffe. Hur kan kaffe vara så gott? Men sedan så la jag på mig en sheet-mask för att vakna upp lättare, men efter det skulle jag till jobbet. I fredags så började jag kl 11 och hade sjukt mycket att göra hela dagen. Jag jobbade från 11-20 och hade mkt att göra hela tiden, men sedan när jag kom hem så tittade jag på fotboll. Nu är det äntligen EM-kval dessa 5 dagarna. Men sedan så gjorde jag inte så mycket mer än att jag vilade resten av kvällen. Jag somnade rätt sent i fredags. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 10 och startade min dag med att fixa mig inför jobbet och gjorde en kopp kaffe. Jag skulle sedan vidare till jobbet och igår så jobbade jag mellan 12-20 och hade en del att göra på jobbet. Jag var så trött i lördags eftersom jag hade jobbat så mycket hela veckan. Så under tiden jag jobbade hade jag en match i backgrunden. Bosnien vs Finland och Bosnien vann med 4-1 och detta blev jag så glad över. Men sedan när jag skulle hem så köpte jag med mig lite mat. Efter det stressade jag hem eftersom jag ville hinna till matchen mellan Sverige vs Malta. Och Sverige vann med 4-0 vilket jag belv så glad för. Men sedan efter det så snackade jag med en viss person i typ 2 timmar och sedan skulle jag sova. Jag somnade ganska sent igår. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag kl 10 och då tog jag en lång sovmorgon, vilket var så skönt asså. Men idag har jag inte gjort så mycket än att jag startade min dag med en kopp kaffe. Men sedan har jag inte gjort så mycket än att titta på massa Gossip Girl avsnitt och sedan har jag hämtat mina packet. Jag har beställt massa sheet-masks, hårprodukter och hudvårdsprodukter. Jag har börjat älska hudvård mer och mer och det kommer ett inlägg imorgon om hudvård. Men sedan så gjorde jag mig en god kyckling-pasta och satte igång en film. Men sedan vilade jag resten av kvällen, tittade på Formel 1, fotboll och snackade med en bekant person. Men nu ska jag fortsätta vila. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?