5 SAKER JAG ÄR TACKSAM FÖR.
Publicerat den

Idag när jag vaknade så gick jag in på en av mina favorit-bloggar och läste ett inlägg om saker man är tacksam för, jag tyckte såna inlägg är sjukt roliga att läsa. Så varför inte skriva ett eget?
 
 
Min ångest 
Förra året vid denna tiden hade jag en sån extrem ångest och mådde inte alls bra. Jag hade extremt mycket ångest och mådde sjukt dåligt. Men jag är extremt tacksam att jag inte heller har någon ångest, men klart jag brukar känna mig ledsen och dålig ibland men unte alls som förra året. Jag är tacksam att jag mår bra idag och inte har någon ångest mer. 
 
Hösten
Jag älskar hösten, det är så mysigt! Hösten är nog det mysigaste som finns under hela året. Jag är tacksam för hösten eftersom jag mår så mycket bättre på hösten. Det bästa med hösten är naturen. 

Naturen
Jag har alltid älskat naturen, det bästa som finns är ju långa promenader. Men det som är så skönt med naturen är att man verkligen släpper allt det negativa som händer i ens liv. Jag är tacksam för naturen och att jag kan släppa allt och bara ta en lång promenad. 

Kaffe
Det jag är tacksam för varje morgon är kaffe, finns inget bättre. Jag vaknar varje morgon med att starta min dag men en kopp stor kaffe och jag mår så bra och känner mig piggare efter min första kopp. I love my coffe in the morning. 

Bakning
Den sista grejen jag är tacksam för är såklart en av mina favorit saker, nämligen bakning. Att baka är typ som terapi för mig, älskar att baka i flera timmar. Senaste månaden har jag verkligen jobbat mycket och inte hunnit baka något. Men det ska jag ändra på, jag ville helst baka denna hösten en massa äppelpajer, muffinsar och några kakor med päron. Men det ska jag göra mer i November. 

Vad är ni tacksamma för? 
(null)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?