"It's beginning to look a lot like christmas."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan och tro mig det har jag. Just nu sitter jag i min soffa och dricker kaffe och tänkte berätta om min måndag för er. Men igår så startade jag min dag med att dricka kaffe, duscha och fixa min dagliga hudvårdsrutin. Sedan så skulle jag möblera om i mitt rum och skit så fint det blev asså. Så jävla stor skillnad och det känns bra att jag äntligen har en tv-bänk och har dock lite saker kvar att köpa. Sedan är mitt rum klart, men måste köpa nya gardiner, förvaringslådor och en rund matta. Det ser så fint ut asså, så nöjd. Men sedan så gjorde jag en god kyckling-pasta och det var så gott och satte igång en ny julfilm på netflix, nämligen Let It Snow och den var så mysig asså. Det kommer en film-recension om filmen idag eller imorgon. Men sedan så åkte jag till Väla och köpte jag lite saker till mitt rum som förvaring. När jag skulle hem så köpte jag med mig lite chips och öl och njöt resten av kvällen. Men idag så vaknade jag kl 10 och tog en lång sovmorgon vilket var så skönt. Jag börjar kl 16 idag och det är så skönt ibland asså, jag behöver verkligen vila. Men jag startade min morgon med att bädda sängen, fixa min dagliga hudvårdsrutin och nu tittar jag på en film på netflix men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?