“Christmas is doing a little something extra for someone.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Hoppas ni alla har haft en fin start på denna torsdag. Men jag startade min morgon med att ta en lång sovmorgon och det var så skönt asså. Jag började kl 16 idag så har ett par extra timmar på mig att vila. Jag tycker ändå att jag har bloggat lite mer senaste veckan men nu jag tänkte berätta om min tisdag & onsdag. 
 
Tisdag: Igår så startade jag min morgon med en att dricka ett par koppar kaffe för att vakna upp eftersom jag var sjukt trött och mådde sådär. Men sedan så satte jag igång att shoppa lite på nätet och köpte äntligen med en Lumene julkalander. Jag har aldrig varit sån som gillat julkalendrar men detta året kände jag att jag kunde una mig lite extra mycket med ett av mina favorit-märken. Jag använder Lumene varje dag, eftersom det ingår i min dagliga hudvårdsrutin. Men sedan köpte jag även en highliter från Mac och den är så fin. Så lycklig att jag har börjat med smink och börjar verkligen bli bättre på det. Men sedan så skulle jag vidare till jobbet och hade det ganska lungt på jobbet och det var skönt eftersom jag mådde sjukt dåligt. Men sedan när jag skulle hem så var jag förbi affären och köpte med mig en av Estrellas nya julchips och skit vad gott det var. Eftersom det kom jag hem och bara chillade resten av kvällen. Jag somnade sjukt sent i tisdags eftersom jag kollade på massa julfilmer. 
 
Onsdag: Idag så vaknade jag kl 9.30 och startade dagen med att fixa min dagliga hudvårdsrutin och sminka mig. Det är så skönt att jag äntligen har börjat sminka mig varje dag och trivs med sminket jag använder. Sedan skulle jag ta mig vidare till jobbet och jag jobbade mellan 11-20 och hade folk hela tiden vilket var sjukt skönt eftersom då går tiden fortare. Men när jag slutade så satte jag igång en julfilm, asså jag älskar julfilmer. Jag skiter i vad folk tycker om att jag tittar på julfilmer, det är de bästa jag vet. Jag gjorde även en god kvällsmiddag och drack ett par öl och verkligen njöt av kvällen. Men har precis tagit en lång dusch, tvättat håret och satt på mig en sheet-mask och nu tittar jag på en film och ska snart lägga mig. Vi hörs mer snart. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?