“Nothing in this world is more difficult than love.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina. Hoppas ni alla har haft en fin start på veckan, min vecka startade nice. Jag var nämligen ledig i måndags vilket var jätte skönt efter min intensiva helg på jobbet. Jag har så mycket att göra på jobbet, så det är därför jag har så varit så osocial på bloggen senaste veckorna. Men jag tänkte berätta om min måndag, tisdag, onsdag & torsdag. 
 
Måndag: I måndags var jag ledig och skit vad jag var trött efter helgen. Jag har haft så mycket att göra på jobbet varje helg. Men i måndags så tog jag sovmorgon vilket var super skönt. Jag vaknade 9.30. Men sedan så startade jag dagen med att göra en kopp kaffe och en sjukt god frukost. Det blev äggmackor med avokado, vilket var super gott. Men under dagen så åkte jag till Väla och köpte nya produkter från Lumene. Älskar deras produkter, passar min hud perfekt. Men sedan skulle jag städa mitt rum och under dagen så spelade jag lite God of War. Men jag hade en sjukt bra måndag. 
 
Tisdag: I tisdags jobbade jag mellan 16-20 och skulle innan jobbet fixa lite saker här hemma. Jag startade dagen med att dricka massa kaffe, göra en god smoothie och sedan så skulle jag även hämta ett packet. Det blev lite grejer från kronansapotek. Jag beställde ett schampoo och balsam från löwengrip. Hört så bra om företaget och dessutom så beställde jag en ny olja från aco. En olja som Bianca Ingrosso tipsar om vilket är positivt. Men sedan så skulle jag jobba och hade inte så jätte stressigt på jobbet. När jag kom hem så spelade jag Sekiro. Somnade runt 23.30 på tisdag. 

Onsdag: Igår så jobbade jag mellan 11-20 och hade ändå en del att göra på jobbet. Det är super roligt att jag har mer att göra på jobbet. Men när jag kom hem så ville jag bara vila, var super trött. Men jag spelade lite God of War och skit vad jag gillar de spelet. Så himla nice och roligt, jag bara önskade att det var lite lättare att spela Sekiro, för det är ett ganska svårt spel. Men jaja, jag somnade runt 22.30. 

Torsdag: Idag så vaknade jag kl 8 och det är en röd dag idag och jag jobbade mellan 12-18 och hade hela tiden att göra något på jobbet. Jag skulle sedan hem till min syster och sova hos henne. Vi skulle mötas i stan eftersom vi skulle äta sushi. Det var så gott, älskar sushi. Sedan åkte vi hem till henne och bara chillade om umgick med en hund. Jag har precis duschat och nu ska jag lägga mig men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?