Min hudvård: ACO Pure Glow
Publicerat den

Under senaste månaden har jag ändrat lite på min hudvård och jag måste säga att jag ser sån skillnad sedan jag började använda en serie från Aco. Det är en hudvårdsserie som förebygger oren hud att torka ut, reducerar fina linjer, boostar hudstrukturen och ger din hud en naturlig lyster. 
 
 
Men min hudvård består av 3 produkter: Renewing daily cleanser, renewing face oil och purifying day creme. 
 
Renewing Daily Cleanser: Avlägsnar smink och orenheter utan att torka ut. Exfolierar varsamt för en klar, ren och mjuk hud med en naturlig lyster. Denna tar jag varje morgon och kväll. 
 
Renewing Face Oil: Intensivt närande ansiktsolja som motverkar ålderstecken och ger naturlig lyster. Den unika blandningen av naturliga oljor från ängskrasse, raps och kokos ger intensiv näring och naturlig lyster. Antioxidanterna Q10 och vitamin E motverkar ålderstecken.
 
Purifying Day Creme: Motverkar orenheter, har en mattande effekt och bekämpar de första ålderstecknen. För en klar hud med synligt minskade linjer och en naturlig lyster. Ger effekt i 24 timmar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?