"The best way to find yourself is to lose yourself in the service of others."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Hoppas ni alla har haft en bra lördag, idag jobbade jag mellan 12-20 och hade sjukt mycket att göra på jobbet. Hade fullt upp sedan jag började, vilket var super skönt. Just idag mådde jag dåligt, kände mig väldigt nere idag och jag har PMS just nu så det är därför jag varit så nere idag. Men jag kom hem runt 21 idag och hade köpt med mig öl, chips för att jag ville ha en mysig kväll. Jag satte igång att titta klart på dokumentären om dirty John. Och blev precis klar med dokumentären och tänkte ta en lång dusch för att slappna av. Just nu känner jag mig sjukt nere och vill bara må bra. Men det kommer väl snart. Men jag ska duscha nu, så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?