Söndagslistan ♡
Publicerat den

 
Har det varit en bra vecka? 
Jag tycker att denna vecka har varit jätte bra. Haft en del att göra, börjat fixa mitt rum. Vilket var ett av målen denna veckan. 
 
Veckans mående?
 Just denna veckan har jag faktiskt mått bra. 
 
Veckans bästa?
Det bästa som har hänt denna veckan är vädret. Vi har haft super fint väder i Helsingborg denna veckan. Lite synd att det inte är lika fint idag. 
 
Veckans sämsta?
Just denna veckan har det inte varit dåligt alls, vilket gör mig glad. 
 
Veckans bästa måltid?
Just denna veckan måste det har varit maten som jag gjorde i tisdags. 
 
 
Veckans beroende? 
 Det måste dokumentär-filmerna om Adnan Syed. Sista avsnittet sänds imorgon och då kommer en sammanfattning om dokumentären. 
 
Veckans fundering?
Min vikt: Senaste tiden har jag mått helt ok men jag har verkligen tänkt mycket på min vikt och att jag vill börja gå er i vikt igen och börja träna. 
 
Veckans mest spelade låt:
Just denna veckan har det varit mycket jugge musik och jag har lyssnat på Hari Mata Hari mest.
 
Vad ser du framemot kommande vecka?
Att fortsätta spela spel på mitt PS4 och att börja träna igen. 
 
Veckans bästa dricka?
Kaffe ☕






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?