DAGENS LISTA.
Publicerat den

 
Dagens humör: Idag vaknade jag på ett rätt så bra humör och allt gick bra men sedan så håller de på att bygga i lägenheten brevid vår och det är sjukt störigt. Alltid ska de bygga något. 
 
Dagens to-do: Idag är planen att organisera mitt rum och sedan iväg med min syster till Ikea. 
 
Dagens outfit: Idag är det ganska basic för mig. Just nu har jag på mig ett par träningsbyxor, ett linne och en hoodie. Men sedan när jag ska iväg kommer det bli en tjocktröja. 
 
Dagens look: Just nu är jag inte sminkad, jag hörde bara min hudvårdsrutin imorse. 
 
Dagens kaffe: Idag är det kaffe med havremjölk som gäller. Annars brukar det vara kaffe med mjölk och sirap. Blir typ som en latte från EH. 
 
Dagens frukost: Till frukost idag blev det en smoothie med banan, hallon, mango, spenat och yoghurt samt en tsk jordnötssmör. 
 
Dagens bästa händelse: Det måste vara det nya avsnittet av Riverdale, längtat en hel vecka på det. 
 
Dagens nedräkning: Jag längtar tills Sekiro kommer vilket är om 8 dagar (samma företag som har gjort bloodborne) och sedan är det tills lönen kommer då jag ska köpa en ny tv. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?