Veckans Lista.
Publicerat den

Veckans känsla
Peppad, laddad och taggad hela veckan lång. 
 
Veckans bästa
Att jag har sett säsong 3 av Stranger Thing. Den var så bra, ni måste se den. 
 
Veckans behöver
Att jag måste vinna Genichiro Ashin i Sekiro. 
 
Veckans skönaste
Min lediga dag, då jag spenderade den i Köpenhamn med min syster. 
 
 
Veckans godaste
Den goda kycklingburgaren jag åt i Köpenhamn med min syster. 
 
Veckans bästa köp
Alla hudvårdsprodukter som jag har köpt från Lumene, så bra för min hud. 
 
Veckans sämsta
Vädret denna veckan var så dåligt! 
 
Veckans bästa besked
Att jag vann en mini boss i Sekiro, som jag hållet på med i flera dagar. 



Angelica Wåhlin

Det har verkligen varit tråkigt väder här också :/



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?