Sammanfattning: Stranger Things (Säsong 3)
Publicerat den

 
Nu är säsong 3 av Stranger Things ute och skit så bra denna säsongen var. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, och vänskap. Jag såg första säsongen i veckan älskade denna säsong. 
 
Året är 1985 och det är sommarlov i Hawkins, Indiana. På ytan är en del sig likt, men mycket har hänt och mer ska ske: ett nytt köpcentrum, Starcourt, lockar stadens ungdomar med bio, affärer och neonfärger. Hit går Mike, Lucas, Will och Max. I glassaffären Scoops Ahoy jobbar Steve med Robin, Stranger things" senaste ensembletillskott gestaltad av Maya Hawke. Samtidigt har Dustin varit på sommarläger, Mike och Eleven hånglat mer än någonsin och Lucas och Max börjat dejta. 
 
Jag älskade denna säsongen, den bästa hittills måste jag säga. Den var så sjukt bra! Jag älskade allt i denna säsongen, man får följa Mike och El, de har precis börjat dejta vilket jag gillar sjukt mycket. De är super söta tillsammans måste jag säga. Säsongsstarten är strålande. Det är sommaren 1985. Det nyöppnade köpcentret Starcourt är den nya träffpunkten i Hawkins. Men jag tycker synd om Billy i denna säsongen, han var skurken men egentligen ville han bara leva sitt liv och vara lycklig. Men ni måste verkligen se denna serie, den är så bra. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?