"All that we see or seem is but a dream within a dream."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra, jag mår ganska bra. Denna veckan har gått väldigt fort vilket jag gillar och dessutom så har jag mått mycket bättre denna veckan. Just denna veckan har jag bara jobbat, spelat bloodborne & bara vilat. Hoppas ni alla även har haft en fin start på helgen. Jag tänkte berätta om min fredag och lördag för er. 
 
Fredag: Igår hade jag sjukt mycket att göra på jobbet. Jag började jobba kl 11 och slutade 20.30 och hade fullt upp på jobbet hela dagen. Tiden gick fortare vilket var skönt eftersom jag var så sjukt trött på kvällen så gjorde jag mig kvällsmiddag. När jag kom hem så gjorde jag varma mackor och satte igång ett nytt avsnitt av Gossip Girl. Började titta om på serien i början av veckan och jag är nu på mitten av säsong 2 och jag älskar den serien. Jag spelade Bloodborne i typ 10 min och sedan kunde jag inte fortsätta eftersom jag var väldigt trött. Jag gick och la mig ganska sent ändå och kollade runt på instagram och jag somnade försent. 
 
Lördag: Idag vaknade jag kl 9 på morgonen. Idag jobbade jag från 12-20 och hade fullt på jobbet idag med. När jag vaknade imorse så var det så soligt och mysigt. Perfekt väder att vara ute i men det var lite synd att jag jobbade idag. Hade gärna velat vara ute och bara njutit. Hade en del att göra på jobbet och tiden gick rätt fort. Efter att jag kom hem från jobbet så satte jag igång ett nytt avsnitt av GG och gjorde mig en macka. Så nu tittar jag på det och ska snart lägga mig. Är så sjukt trött just nu. Men vi hörs mer senare imorgon! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?