EN JULIG LISTA
Publicerat den

1. Är det ett nöje att slå in julklapparna eller är det rena mardrömmen? 
Jag älskar att slå in julklappar, det bästaär när man sätter igån julmusik. 
 
2. Adventsljusstake eller julstjärna?
Jag brukar alltid ha en adventsljusstake 
 
3. Vad dricker du helst till julmaten?
Julmust, vin eller öl. 
 
4. Drömjulklappen i år?
Detta året önskar jag mig ett par nya rosa skålar. 
 
5. Har du en äkta gran eller kör du på plastgranen?
Vi kan inte ha julgran för att mitt rum äe väldigt litet. 
 
6. Vilken doft påminner dig om julen?
Pepparkakor, saffran, dofljus som påminner om kanel. 
 
7. Du får välja två temafärger att inreda julen med, vilka färger blir det?
Det måste vara rött ocg guld, så fint!
 
8. Var ska du fira jul i år?
Jag kommer fira julafton helt själv eftersom resten av min familj ska till Skövde och jag kommer inte kunna följa med för att jag ska jobba den 26:e. 
 
9. Marabou-chokladhus eller pepparkakshus?
Utan tvekan ett pepparkakshus, traition är det för mig. 
 
10. Det bästa med julen är?
Hela stämningen! Myset, väntan, musiken, belysningen - allt. Men framför allt attt man är med sina nära och kära. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?