"Christmas is the day that holds all time together."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra dag. Ursäkta för min dåliga uppdatering dessa dagarna, har bara haft fullt upp och inte haft tid att blogga. Har bara blivit en massa inlägg om julkalendern. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag, lördag & söndag: 
 
Torsdag: I torsdags så startade jag min morgon med att ta en lång dusch och det var så skönt.  Och efter det så skulle jag fixa min hudvårdsrutin och la på mig en sheet-mask och det är så skönt att använda sheet-masks. Sedan så spelade jag COD och det är så kul med Call Of Duty. Och sedan skulle jag vidare till jobbet och i tisdags så hade jag en del att göra. Men tiden gick ganska fort måste jag säga vilket var skönt, för jag mådde lite dåligt. Men sedan så när jag kom hem så tittade jag på en julfilm. Och sedan skulle jag sova. Just senaste tiden har jag sovit så lite, eftersom jag har lagt mig sjukt sent. Men hoppas på att det blir lättare snart. 
 
Fredag: I fredags så startade jag min onsdag med att stressa mig till jobbet eftersom jag inte sov så bra. Men sedan så när jag kom till jobbet hade jag ganska mycket att göra vilket var skönt eftersom jag ville få mig energi. För jag tog en berocca och det hjälper mig en del. Men sedan så fortsatte jag jobba och det var rätt stressigt på jobbet igår. Men sedan skulle jag äntligen hem och då skulle jag till min syster. Vi hade en rätt mysig kväll. Kollade på film, åt snacks, snackade och bara umgicks vilket var så sjukt mysigt. Sedan tog jag en lång dusch och tvättade håret. Jag somnade ganska sent som vanligt, det var över 3 på natten när jag somnade. 
 
Lördag: Igår så vaknade jag kl 10 och startade min morgon med att göra v mig och sedan så skulle jag vidare till jobbet. När jag kom till jobbet så gjorde jag en stor kopp kaffe. Vilken jag behövde för att vakna upp. Men sedan skulle jag fortsätta jobba, igår hade jag en del att göra. Vilket var så skönt, men sedan när jag slutade så åkte jag hem och satte igång att spela COD. Men efter det så skulle jag sova. 

Söndag: Idag vaknade jag kl 9 och startade min morgon med att ta en lång dusch, fixa mig inför jobbet och drack en kopp kaffe. Sedan skulle jag till jobbet, efter det så drack jag berocca och kaffe. Och idag hade jag sjukt mycket att göra. Jag kom till jobbet kl 11.30 och åkte hem kl 21. Så det har varit en väldigt intensiv dag på jobbet, varit skönt på ett sätt också. För då går tiden fortare, men jag kom hem för ca 2 timmar sedan. Hittills har jag bara spelat COD och njutit av kvällen och skrivit detta inlägg. Men nu ska jag fortsätta att spela, så hörs vi snart. Puss! ♥️











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?