“When everything gets answered, it's fake.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra, jag gör det vilket är super skönt. Hoppas ni alla har haft en bra lördag. Jag har jobbat hela dagen och kom precis hem från jobbet. Igår började jag lyssna på Störst Av Allt boken och den är så sjukt bra. Ska snart äta min kvällsmat men tänkte först berätta om min torsdag, fredag och lördag. 

Torsdag: I torsdags var jag ledig och umgicks med min syster hela dagen. Jag hann även se en svensk serie, Eagles. Den var sjukt bra, påminner mycket om Skam. Sedan så tittade jag även på en dokumentär på Netflix om Fyre festival och den var sjukt bra. En recension kommer på bloggen under kvällen eller imorgon. Vi åt även pizza på kvällen och det var så länge sedan jag åt pizza. Sist jag åt en var i somras. Somnade ganska sent då, kl var lite över 1 på natten. 

Fredag: Igår jobbade jag hela dagen (11-21) och hade en del att göra på jobbet. Men det var inte alls en bra dag av personliga skäl som jag helst inte vill skriva om. När jag kom hem så mådde jag sjukt dåligt och försökte sova men sov inget alls. Igår så åt jag inget alls och hade ingen aptit alls. Det var ingen bra fredag alls, den värsta på länge. 

Lördag: Eftersom jag inte sov något inatt så försökte jag vakna upp med att dricka lite kaffe. Men jag skulle jobba från 11-20 och idag hade jag en del att göra på jobbet. Vilket var skönt eftersom då går tiden fortare. Jag kom precis hem och nu äter jag pasta med en god kycklingsås. Ska snart sätta igång en film, kanske en Avengers film. Har bokat biljetterna för Avengers: Endgame. Så taggad på den filmen. Lite negativt att det är den sista Avengers filmen. Men nu ska jag fortsätta äta så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?