"This isn't good for me or you, this is the end."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla hade en fin start på veckan. Min vecka startade väl helt okej, hade en sån sjuk mensvärk igår så låg hela dagen i soffan. Men igår så gjorde jag inte så jätte mycket. Jag hade kraften att göra en god lunch, det blev kyckling med en sallad på sparris, tomater, lök och kryddor. Det var jätte gott, kommer göra det idag igen. Men sedan så tittade jag på massa filmer och hann även spela lite Sekiro och måste erkänna att jag inte tycker om att spela längre. Jag är i en sån period nu då jag inte alls är motiverad till mycket. Sedan så skulle jag lägga mig. Idag vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att bädda sängen, duscha och städa lite i köket och nu dricker jag kaffe och tittar på tv. Meningen var att jag skulle på en fest idag men jag har ingen motivation alls och mår ite bra. Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och sedan ska jag göra frukost. Så vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?