F I V E ♡
Publicerat den

 
1. Vädret: Jag tror det måste vara vädret, det börjar bli varmare och ljusare ute vilket är super skönt, snart kan man börja gå i lite tunnare kläder. Sitta ute och fika och ta en glas kanske också. Vem älskar inte våren liksom. 
 
2. Islatte: Ni som vet, vet att jag älskar kaffe och speciellt islatte. Man blir bara mer sugen nu när det är så fint väder ute. Min favorit smak är vanilj-islatte med laktosfri mjölk. 
 
3. Smoothies: Just idag så gjorde jag mig en sjukt god smoothie på yoghurt, juice, banan, mango, jordgubbar & en klick jodnötssmör. Jag älskar att dricka smoothies när det är lite varmare och finare ute. 
 
4. Semester: Just idag är det bara 4 månader kvar tills jag ska till Mostar till pappa. 
 
5. Bio: Idag bokade jag min biobiljett till Avengers: Endgame. Bokar hellre tidigare så jag kan gå på premiären. Jag är så taggad på filmen men ska se alla Avengers filmerna innan den sista kommer ut. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?