TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
Publicerat den

Då var det dags för en ny månadens mål, denna gången är jag lite sen men hoppas ni förstår. Har verkligen inte haft tid och motivationen att blogga. Bara en månad kvar tills julmånaden börjar, men nu ska vi börja tänka på målen och se till att det ska bli bättre med denna månaden.
 
Men som vanligt kommer jag utan tvekan sätta 3 mål, men först en liten recap på hur det gick förra månaden:
1. Börja träna - denna gången har jag verkligen börjat träna och det känns jävligt bra. Har redan börjat få mycket motivation av det, detta kommer bli bra. 
 
2. Börja spara pengar - senaste tiden har jag tänkt på att jag vill spara pengar till en lägenhet. Det är dags för mig att flytta hemifrån. Jag känner att jag vill ha mitt eget ställe. 
 
3. Dricka mer vätska - under 2 månaders tid så har jag varit förkyld. Jag dricker knappt vatten, men när jag väl dricker vatten eller citronvatten så mår jag jag bättre av det och det hjälper mig. Sedan måste man dricka vatten efter träningen. 
 
 
TOPP 3 MÅL I NOVEMBER
1. Fortsätta med VV - Jag skrev in mig på viktväktarna i lördags och denna gången ska jag fortsätta med min viktnedgång + att jag har börjat träna vilket gör allt lättare. 
 
2. Stor-städa mitt rum - Eftersom jag är ledig idag så tänkte jag städa mitt rum. Så det ser bättre ut än vad det gör nu och så att det är lite mer höstigare i mitt rum. 
 
3. Fortsätta träna - Jag tränar mellan 3-5 dagar i veckan och jag hoppas jag inte kommer tappa motivationen. Jag ser redan skillnad på min kropp, vill bara att det ska gå bättre. 
 
Vilka är era topp 3 mål denna månaden?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?