“I have a theory that selflessness and bravery aren't all that different.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en bra start på veckan. Jag hade en sådär måndag, jag startade min dag med en kopp kaffe. Som jag gör varje dag och sedan så åkte jag till Väla och ville shoppa lite kläder men hittade inte så mycket. Jag köpte med mig lite sushi och jag måste erkänna att jag älskar sushi. Har inte ätit sushi på länge och var verkligen riktigt sugen på sushi. Älskar sushi, det är så gott. Sedan kom jag hem och tittade på massa filmer och sedan sov jag också. Sedan så bokade vi resan till Spanien och om 10 dagar åker vi på semester. Så mysigt det ska bli att åka iväg på semester. Jag vaknade idag runt 7 tiden och startade min dag med en kopp kaffe och sedan åkte jag iväg till stan för att sitta på Espresso House. Sedan träffade jag en vän och umgicks med henne ett tag innan jag skulle iväg till jobbet. Men nu ska jag titta på en film och skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?