“Happiness is not the absence of problems, it's the ability to deal with them.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra morgon, min har varit helt okej. Jag vaknade idag runt 8 tiden och startade dagen med att diska, fixa sägen och gjorde mig en kopp kaffe. Men tänkte berätta om min tisdag för er. Men igår så var det ju fettisdagen (en av mina favorit dagar) och jag åt såklart en semla. Eftersom jag är viktväktare så blev det en liten men det var värt det, så gott med semla. Jag fikade hos min syster och hennes kille med mamma och det var super mysigt. Jag promenerade ner till stan för att köpa min mammas alla hjärtans dag present. Hon kommer få handtvål och hand kräm från Rituals eftersom det är en av hennes favorit märken. Känner att jag börjar må bättre och bättre för varje dag vilket är jävligt skönt. Äntligen mår jag bra igen och det var ett tag sedan jag mådde så här bra. Men förhoppningsvis börjar jag jobba imorgon. Ska bli så skönt att gå tillbaka till vardagen. Men nu ska jag dricka färdigt min första kopp kaffe och sedan ska jag göra mig frukost. Ska idag på fika med en vän i stan och sedan ska jag fira alla hjärtans dag med min mamma. Kommer fixa ett par inlägg till er idag, så vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?