"This christmas i will stop fighting for you."
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina läsare. Då var det sista veckan innan julafton och idag är jag ledig så tänkte blogga lite mer för er. Hoppas ni alla har haft en bra helg och hunnit julhandla. Jag jobbade hela helgen och denna helgen har varit så sjukt lång. Men just denna helgen har det varit sjukt jobbigt, jag har mått sjukt dåligt och inte orkat med något annat än att jobba. Men jag tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag för er så hörs vi mer senare. Puss! 
 
Fredag: Jag jobbade i fredags mellan 11.30-21.00 och jag hade en del att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så satte jag igång filmen Saving Private Ryan. Och den filmen var så sjukt bra och sedan såg jag även Thor: Ragnarok och den var så sjukt bra. Ett inlägg om filmerna kommer upp i veckan. Men jag somnade runt 04 på natten. 
 
Lördag: Jag jobbade från 12.00-21.00 och hade mycket att göra på jobbet då ochså och sedan när jag kom hem så satte jag igång ännu en film. Det har varit massa filmer senaste veckan och jag älskar att titta på filmer, så det passar mig perfekt. Jag drack julmust och åt chips och snackade med en polare. Sedan har jag bestämt mig för att sluta prata med killen jag snackade med ett tag. Eftersom han verkade weird och han är inte något för mig. Jag somnade runt 02 och lite tidigare än natten innan. 
 
Söndag: Igår startade jag dagen med att må sjukt dåligt och jag kände mig nere hela dagen. Jag jobbade från 12.00-20.30 och sedan när jag kom hem så drack jag julmust. Och jag började titta på Skam säsong 1 och jag saknar hela den serien. Men sedan så planerade jag var jag skulle göra idag (måndag) eftersom jag är ledig. Idag ska jag baka och det kommer bli massa julgodis. Men nu ska jag fortsätta på Skam och dricka mitt kaffe och göra frukost. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?