"I just want you for my own, more than you could ever know."
Publicerat den

 
Godkväll på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en bra torsdag. Jag startade min torsdag med att tvätta en korg med tvätt och sedan så bara chillade jag resten av timmarna innan jag skulle jobba. Men just denna veckan har jag ätit mycket skräpmat men det är bara för att jag har pms och det kommer bli bättre snart hoppas jag för jag behöver tänka på träningen och vikten igen. Jag började jobba kl 16 och det var verkligen sjukt lugnt på jobbet hela dagen. Men när jag var på gymmet i tisdags så skaddade jag min rygg. Fick en maskin rakt på ryggen och det gjorde så jäkla ont. Har sån smärta, men det är lite bättre idag. Men just nu känns det fortfarande i ryggen. Men jag behöver bara jobba fredag, lördag & söndag och sedan är jag ledig i 2 dagar. Då har jag planerat att köpa julklappar, julpynta & julbaka. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?