"You just need tu learn more about selflove."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar. Hoppas ni har sovit bra och har haft en bra start på denna fredag. Jag sov ett par timmar mer inatt och skit så skönt det var. Gick och la mig i sängen runt 21 och snackade med en kille ett tag sedan somnade jag runt 22. Men vaknade inatt av regnet och blixten, det var väldigt mysigt måste jag erkänna. Vi behöver verkligen regn här i Sverige och kan inte fatta att jag åker om 16 dagar till min pappa. Ska vara borta i 2 hela veckor och det ska bli så skönt att bara åka iväg. Fan vad skönt det ska bli med semester och skit som jag längtar. Har dock fortfarande saker att göra innan jag åker. Måste handla lite t-shirts, en jumpsuit & kanske fixa naglarna. Jag är fortfarande osäker på om jag ska skaffa lösnaglar men det hade varit så skönt att bara ha det liksom så känner man sig snyggare. Men vi får se vad jag gör isåfall måste jag ha det i en rosa färg eftersom jag älskar rosa som ni vet. Men nu dricker jag mitt morgonkaffe och lyssnar på juggemusik. Sedan ska jag göra mig en smoothie som jag även tar med mig till jobbet. Måste verkligen få tillbaka motivationen till att fortsätta gå ner i vikt för jag mår så mycket bättre av att tänka på min hälsa. Men vi hörs mer senare. Kommer ett inlägg efter detta om min 5:e tatuering. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?