“Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas alla har haft en bra start på veckan, jag startade min med ett 8-timmars pass på jobbet. Denna veckan är en lång vecka på jobber för min del, hela 48 timmars jobb denna veckan. Mycket jobb men ska nog klara det, bara 40 timmar kvar nu. Sedan jobbar jag måndag och tisdag efter det går jag på semester i 5 dagar. Nästa onsdag åker vi till Bosnien, så taggad jag är på att åka. Sjukt taggad. Men som ni såg så har jag inte bloggat hela helgen, det har varit mycket jobb denna helgen. Jag behöver verkligen vara ledig, orkar inte mer med detta. Jobbar hela tiden, får sådär när det gäller lön och sedan så har jag sällan ledigt. Men idag har det varit massa jobb, sedan gick jag till Maxi och köpte en ny smak av chips, äppelpaj blev det. Och måste säga att det smakar faktiskt väldigt gott. Kommer skriva ett inlägg om nya chips smakerna under veckan eller får det blir nästa vecka, får se när jag har tid. Nu tittar jag på en film hos min kollega och dricker te. Väldigt gott och vi bara snackar också, mysigt! Efter en lång dag på jobbet, behöver verkligen vila. Men ska fortsätta titta och umgås med min vän. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?