Ännu en höstlista ♡
Publicerat den

 
1. Vad är det bästa med hösten? Tända alla fina doftljus, titta på serier och alla fina höst färger, samt kaffe. 
 
2. Vad kommer du äta i höst? Värmande grytor, soppor och gratänger allra helst ekologiskt och med säsongsbaserade råvaror. Bakverk av alla dess slag, såklart. Gärna äppelkaka med fallfrukt från trädgården.
 
3. Vad kommer du dricka i höst? Kaffe, Pumpkin Spice Latte & såklart te. 
 
4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Stickade tröjor 
 
5. Vad gör du om dagarna egentligen? Jag jobbar på en restaurang 5 gånger i veckan. De 2 dagarna jag är ledig försöker jag så gott det går, att koppla bort allt vad jobb heter. Försöker titta på serier, filmer. Äter långfrukostar, fikar, promenerar, lagar goda middagar, utflyktar och har det allmänt trivsamt! Så mysigt. 
 
 
6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Var 30 kg tyndre och var lite lyckligare än idag. Bodde i min egna lägenhet och hade en flickvän. Men idag mår jag lite bättre, men mår fortfarande psykiskt dåligt. Så egentligen mår jag inte så bra. 
 
7. Vad kommer du lyssna på? P3 Dokuemtärer, min spotify lista och film-musik. 
 
8. Vad läser du? På hösten brukar jag läsa böcker som finns i många delar. I höst ska jag läsa Harry Potter böckerna och har hittills bara läst 1:a boken. 
 
9. Vad tittar du på? Harry Potter filmerna, & Walgrens Värld, samt Hela Sverige Bakar. 
 
10. Vad har du för höstplaner? Försöka ge mig tid att slappna av vara kreativ, baka mycket, laga massa pasta rätter. Känslan av att ha upptäckt vad jag inte vill och vad jag vill blir min drivkraft genom hösten, även under de gråaste av novemberdagar. Och må mentalt bra, vilket jag inte gör i dagsläget. 



Mer jul-Lillie

Kul med höstlistor! Jag har gjort en Fall bucket-list på min blogg http://merjul.blogg.se/2017/september/dags-for-arets-fall-bucket-list.html

Du kanske vill haka på och göra en också? :)



URL: http://merjul.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?