En blogglista ♡
Publicerat den

Som ni vet redan så älskar jag blogglistor. Likaså älskar jag att skriva listor. Allt från blogglistor, till to-do och inköpslistor. Hoppas ni gillar detta inlägg, kommentera gärna vilka listor ni gillar mest på bloggen. 
 
 
Vilken är den bästa veckodagen? LÖRDAG 
 
Hur lång är du? Jag är 173 cm lång
 
Nämn tre saker på din att-göra-i-livet-lista: att arbeta med något jag älskar, resa till alla ställen i världen som jag vill se och att leva med en person som jag kommer att göra allt för. 
 
Något du behöver? Att vara duktig på matte och att ha orken att börja plugga. Lite svårt med allt jobb. 
 
Vad hade du hetat om du inte hette det du heter? Min pappa ville att jag skulle heta Azamina. Vilket min mamma inte gillade eftersom det är ett muslimsk namn. Och min pappa är en troende muslim. 
 
Hur uppvaktar man dig? Vara ärlig mot mig, det värsta jag vet är lögnare. 
 
Vem är din förebild just nu? Just nu är det faktiskt Joakim Lundell, eftersom han är nog en av de starkaste människorna. Han har gått igom så mycket i sitt liv, haft svårt att lita på folk. Men titta på honom nu liksom, han har en fru, hundar en egen familj och har en ny bok som alla måste läsa. 
 
 
Nämn en sak man antagligen inte vet om dig: För ca 3 år sedan så hatade jag sushi! Klarade det verkligen inte utan tyckte det typ var det äckligaste jag visste. Nu är det nog det godaste jag vet, älskar verkligen sushi. 
 
Vilken är din favoritaffär? Jag handlar sällan, men när det väl blir att handla något blir det främst HM. 
 
Vad äter du helst till frukost? Just nu har jag tappat min motivation till att fortsätta med min viktresa. Så äter i princip allt jag har hemma, går inte ner i vikt börjar sakta gå upp i vikt. Men måste verkligen göra något om detta. 
 
När kan du vara dig själv till 100%? Känner att jag oftast kan vara det faktiskt, tillsammans med min familj. 
 
Välj en sminkprodukt du endast får använda dig av resten av ditt liv: Mascara utan tvekan. 
 
Vad uppskattar du mest i ditt liv? Mina vänner och familj. 
 
Vad är du besatt av just nu? Avokado-mackor utan tvekan. 
 



Lina - en förvirrad filmnörd

Lister är härliga och man lär sig mycket om personen på andra sidan "tråden", dock är jag värdelös på att skapa och fylla i dom själv =)
Hur som helst, är jag den första eller har fler sagt till dig att du är väldigt lik skådespelerskan Maggie Gyllenhaal? Det var det första jag märkte när jag såg din bild i detta inlägget =)



URL: http://www.TheMovieFreak.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?