“You only live once, but if you do it right, once is enough.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare! Hoppas alla mår bra, då var det lördag. Jag stannade hemma frå jobb idag eftsom jag är sjuk. Mådde så dåligt igårkväll. Spydde inatt och mådde så sjukt dåligt så kunde jag inte åka till jobbet och jobba. Så jag stannade hemma och nu ligger jag i soffan med te och försöker att må bättre. Mår ju inte så bra heller, tänker fortfarande på min farmor och saknar henne. Jag vaknade imorse av att min vän kom hem till mig och hade köpt med sig kaffe och pepparkakor. Så snällt. Men igår så jobbade jag hela dagen, sedan åkte jag hem och spydde efter det, vet ite vad det var men var så sjukt jobbigt. Men jag måste vila upp idag för ska jobba imorgon och hela nästa vecka. Men nu ska jag lägga mig i soffan och sätta igång säsong 2 av stranger things så hörs vi mer sen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?