PROPUD "ICE CREAM"
Publicerat den

 
Ni kanske inte vet detta om mig men jag ÄLSKAR glass, verkligen älskar. Nu har Njie har kommit med fyra spännande glassar. Tropical Treasure med smak av mango och apelsin, Lovely Lemon med smak av citron samt Heavenly Vanilla och Chocolate Dreams. Är man viktväktare så kan man äta dessa glassar, vilket gör mig superglad.
 
Tropical Treasure 
Smak: 1/4
Konsistens: 3/5
Betyg: 5
Kommentar: En helt underbar smak av mango & apelsin. Älskar du den konbinationen så kommer du älska denna glassen. Denna glassen är perfekt nu till sommaren, när jag smakade den så blev jag otroligt chokad. 
 
Lovely Lemon
Smak: 2/4
Konsistens: 2/5
Betyg: 2
Kommentar: Denna smaken smakade citron men jag kommer inte äta den igen. Konstig smak tycker jag, verkligen konstig. Men det är ju så att jag inte gillar citron glass alls. 
 
Heavenly Vanilla
 
Smak: 3/4
Konsistens: 3/5
Betyg: 4
Kommentar: Helt okej vaniljsmak, men glassen var sjukt god. Älskar verkligen konsistensen av denna glassen. 
 
Chocolate Heaven
Smak: 4/4
Konsistens: 5/5
Betyg: 5!!!
Kommentar: Detta är den godaste som jag har smakat, denna kommer jag käka mycket i sommar. Jag älskar chokladglass! Längtar tills jag ska köpa den igen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?