“A fit, healthy body that is the best fashion statement.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, jag hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag startade min vecka genom att vara ledig på måndag och var ute med en vän. Var med henne hela dagen nästan och vi hade det msyigt. Sedan igår så var jag och tränade och gjorde en sjukt god smoothiebowl och receptet på de kommer under dagen. Men idag så vaknade jag runt 7 tiden och startade dagen med en kopp kaffe och äter just nu havregrynsgröt med kanel, jordnötssmör och banan. Och det är sjukt gott, älskar en kombination av kanel, banan och jordnötssmör och det är så jäkla gott. Men idag ska jag städa här hemma och sedan ska jag fixa lite saker i mitt rum. Kanske titta på hotell i Göteborg eftersom jag ska åka bort där i April. Jag älskar att åka bort över helgen, det blir så mysigt. Speciellt när man bor på hotell och är ute i stan och bara shoppar, fikar & har det mysigt. Ska se vilket hotell det blir. Men skriver mer senare. Puss! ♥



Emma - mode - mamma

God morgon

ha en fin onsdag



URL: http://nouw.com/lillemmish





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?