“One benefit of Summer was that each day we had more light to read by.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då är det fredag och snart har man semester. Bara ett par dagar kvar, men igår så jobbade jag hela dagen och det var därför det inte blev så mycket bloggning under dagen. Men sen när jag kom hem så tittade jag klart på säsong 4 av Chicago PD och tror jag kommer lägga upp en sammanfattning om säsongen här på bloggen under dessa dagar. Så skönt att det äntligen är fredag idag och snart helg. Igår så hann jag även packa min resväska. Allt är packat snart, bara lite småsaker kvar som jag fixar på måndag. Då jag ska tvätta lite saker samt min mammas saker, eftersom hon har varit på semester. Så taggad på att få åka på semester, bara 3 dagar kvar. Tiden går så jäkla fort, snart är jag iväg. Jag är verkligen super taggad på att åka. Var innan och hämtade 2 paket. Mina 2 tröjor och en annan sak. Nu dricker jag min smooothie, den är gjort på blåbär, banan, plantis soygurt och mjölk. Den var helt okej, jag är bara taggad på att åka iväg så jag kan äta massa frukt och grönsaker i Bosnien. Men nu ska jag fixa mig sedan ska jag iväg till jobbet. Så hörs vi mer ikväll. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?