"I need a fresh start from all of this."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Då var det nyårsafton, skit som detta året har gått snabbt. Men jag måste vara helt ärlig, jag känner att jag inte har kommit någonstans med detta året. Har inte uppnått något, eller blivit stolt över något. Jo, förutom att jag har gått ner 30 kg. Men annars inget alls, det var ett helt meningslöst år. Som idag t.ex då jag inte har gjort något alls. Skulle till en kompis men har bara stängt in mig i lägenheten och sovit för det mesta, ätit sjukt mycket onnyttigt och bara inte mått bra av mitt liv. Men jag känner att jag måste göra en bucket list. Då jag kan försöka uppnå mina mål till nästa år. Måste göra något som jag kan bli stolt över. Jag har alltid älskat nyår men nu har jag ingen lust för det. Varför känner jag såhär? Jag tror jag börjar få tillbaka min ångest och jag måste göra något åt det. Men nu ska jag titta på Criminal Minds. Gott nytt år mina fina läsare. Vi hörs mer nästa år. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?