En kvällslista
Publicerat den

 
När går du och lägger dig på kvällen? 
Det brukar bli först vid elva-tolv på vardagar. Men ibland blir det senare, beroende på hur jag mår. 
 
Vad är det sista du gör på kvällarna?
Pratar med min mamma och försöker lyssnar jag på en ljudbok eller en podcast. 
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet varje kväll?
 
Helst så lite tid som möjligt, jag borstar tänderna, sminkar av mig och smörjer in mig med ansiktskräm och ibland blir det en mask, men inte varje kväll. 
 
Är kvällsfika viktigt?
Nej, inte så viktigt för mig. Innan jag började min viktresa så drack jag varm choklad varje kväll och åt något till det. Men nu så tar jag hellre en frukt eller dricker te. Försöker ibland att inte att något alls. 
 
Hur går du klädd på kvällen? 
I min favorit pyjamas från H&M och i en morgon/kvälls-rock. Supermysigt! 
 
Är du kvällstrött?
Det beror ju på om jag har haft en jobbig dag, men brukar vara tiden innan jag ska sova. Den senaste tiden har jag haft svårt att sova som ni vet, min ångest. Och då brukar jag vara väldigt trött. 
 
Hur ser en perfekt kvällsstund ut?
Det kan vara jättemysigt att bara mysa ner sig i soffan framför en film eller serie. Men det jag gillar att göra är att fixa ansiktet och halvkolla på en film eller serie och umgås med min familj. Kanske snacka om gamla minnen eller bara helt enkelt drick te och umgås med min familj. Super mysigt blir det. 
 
Vad är det bästa med kvällen?
Jag gillar mörkret och att få tända ljus och dricka te, fan vad jag längtar till hösten! Bara ett par veckor kvar nu, hösten är min favorit årstid helt enkelt. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?