"Will we stand together in the end, I don't think so."
Publicerat den

 
Har inte blivit så mycket bloggningen denna veckan heller, ber så mycket om ursäkt för det. Hoppas alla har haft en fin helg och hittat på massa roliga saker. Min helg beståd för det mesta av jobb men idag och imorgon är jag ledig. Idag tänkte jag faktiskt bara ta det lungt och chilla, kanske titta på en serie. Men imorgon så ska jag shoppa lite saker, titta på saker till lägenheten och sedan ska jag även tatuera mig. Tatuerade mig för någon vecka sedan och känner redan att jag vill fixa fler. Jag älskar tatuering med fina citat och stora betydelser. Min första tatuering är ett litet hjärta på min handled och har en stor betydelse för mig. Tänk om 2 månader ska jag flytta till min egna lägenhet. Längtar så sjukt mycket tills jag ska flytta till mitt eget hem. Men vi hörs mer under dagen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?