“You're too important to just die.”
Publicerat den

 
Då var helgen snart över. Hoppas ni har haft en bra helg med era nära och kära. I fredags så vaknade jag runt 7 och mådde lite dåligt. Så vilade lite och sedan drack jag kaffe, åt frukost och tittade på The Big Bang Theory och sedan fixade jag lite här hemma. Efter det så sökta jag några jobb, gjorde en god soppa med grönsaker, corn och nudlar. Den blev riktigt god och efter det så bara fortsatte jag att titta på The Big Bang Theroy. Sedan kom mamma hem och vi tittade på Let's Dance och jag somnade runt 23 på fredagen och vaknade runt halv 12 igår och sov väldigt skönt. Sedan så drack jag kaffe, duschade, åt frukost, tvättade och tittade på Divergent med mamma, för att vi ska vara förbereda inför The Divergent Series: Insutgent på torsdag. Längtar tills jag ska se filmen & kommer skriva vad jag tycker om filmen. Men sedan så tittade jag och mamma på melodifestivalen och jag tyckte rätt låt vann. Sedan så somnade jag och vaknade runt 10 idag och startade morgonen med kaffe. Sedan tittade jag på tv och åt frukost och nu lyssnar på musik. Sedan ska jag strycka och efter det ska jag fixa mitt rum. Men skriver mer senare. Puss! ♥



ɑ n n i k ɑ

Gott!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?