"There is no love sincerer than the love of food."
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka? Jag har mått dåligt under hela vecka. Som ni kanske läste i mitt förra inlägg. Men det blir bara sämre och sämre för varje dag som går. Tänk att jag känner mig misslyckad varje dag som kommer. Men var skolan igår och gjorde en sammanfattning på allt vi har gjort + att vi har gått igenom allt vi har gjort under dessa 21 veckor. Så jag ska ha ett prov på onsdag och en bedömingslunch som jag ska göra på tisdag. Jag kommer att göra fylld kycklingfilé med ost och en grönsakssås och till tillbehör blir det potatismos. Till efterrätt blir det en pannacotta med bär. Kanske ska jag även göra ett bosniskt bröd, får se! Är lite nervös måste jag säga! Men kommer säkert gå jätte bra! Men igår när jag kom hem så tittade jag på Gossip Girl, säsong 6 (sista säsongen) och sedan promenerade jag i 45 min och kände mig lite bättre. Åt sedan chips och drack juice och sedan gick jag och la mig runt 21 och läste lite av The Hobbit. Är klar med Insurgent och påbörjade The Hobbit i torsdags och älskar boken. Vaknade runt 7 idag och startade dagen med en kopp kaffe, Gossip Girl och sedan gick jag ut och sprang och efter det tittade jag på ett nytt avsnitt av Glee. Älskar den nya säsongen. Sedan drack jag vatten och fixade lite här hemma. Ikväll är det melodifestivalen och jag hoppas Samir & Viktor går vidare till finalen, håller tummarna. Men ska läsa lite nu och sedan ska jag tvätta, vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?