“Some infinities are bigger than other infinities.”
Publicerat den

 
Igår så la jag mig runt 22 och läste jag och somnade runt 23 och älskar verkligen denna boken, läser ju sista boken Divergent trilogin och kommer sedan börja jag läsa The Hunger Games. Vill hinna läsa klart hela serien innan filmen visas på bio, hoppas på att se en trailor snart. Men vaknade för någon timme sedan och har läst, druckit vatten, kaffe och ska snart äta frukost. Men idag så tänkte jag fixa lite saker med mitt rum, fixa lite inlägg till bloggen. Men sedan så ska jag läsa, fixa mammas hylla och sedan ska vi planera till min systers studentfest/mammas fest och sedan även börja skriva ner vilken musik vi ska tlll festen. Och ta hand om olika saker till festen. Jag har hand om desserter, jag ska göra en frusen cheesecake med daim och en cheesecake med rabarber. Mamma ska fixa en budapest tårta. Bilder kommer och även rcept kommer, men hoppas ni gillar det! Ni kan ju kommentera vad ni vill ha mer i bloggen. Jag kommer fixar inlägg om vår resa, filmrecensioner, studentfesten under veckan. Men skriver mer under dagen, så vi hörs mer under dagen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?