Hope you will find your true love, but it's not me.
Publicerat den

 
Idag vaknade jag runt halv 7 och fortsatte läsa Divergent. Älskar den boken, hade typ 40 sidor kvar av den och ska sedan börja läsa The Fault In Our Stars. Har längtat att läsa den boken, vill läsa klart den boken innan filmen visas på bio. Men igår och idag har jag hittills läst 250 sidor och känner att jag har börjat 2014 bra. Innan så hade jag att läsa böcker, sedan jag började blogga så tittar jag dagligen på bokbloggar och blev inspirerad och ville börja läsa. Nu är jag äntligen klar med Divergent! Och känner mig så lycklig just nu, älskar boken. Men skulle egentligen börja läsa andra delen i divergent triologin men valde att läsa The Fault In Our Stars eftersom filmen kommer ut i juni. Så vill läsa klart den innan filmen kommer ut. Men idag skulle jag på en intervju och sedan när jag kom hem så fixade jag mig lite och sedan skulle vi till stan, för att lämna min syster. Hon skulle till Landskrona eftersom hon har sin studetbal idag och så fin hon var. Älskar hennes hår, sminkning och klänning. Allt med hennes outfit. Sedan så fikade vi, åkte till affären och kom hem och åt middag. Så just nu dricker jag kaffe och läser. Och sedan ska jag titta på någon film. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?