We are finish now and forever.
Publicerat den

 
Gick och la mig runt 11 igår och vaknade runt 7 idag och vara ganska pigg. Startade dagen med en stor kopp kaffe. Och åt en god frukost. Det blev omelett med ost, skinka, lök och tomater. Så jäkla gott. Sedan gjorde jag vid mig och tog bussen mot stan och köpte cigg, sedan åkte jag till Malmö och tog en kaffe på Starbucks och sedan tog jag på bussen till Emporia. Skulle först till Apple för att fixa en sak med min iPhone 5S. Handlade sedan på H&M, Gina Tricot, Din Sko och där hittade jag två par skor för 700 kr, och hittade ett par skor från Adidas Neo av Selena Gomez och älskar skorna, så fina. Sedan tog jag en sallad och cola och åkte sedan hem så nu sitter jag här hemma med en stor kopp kaffe och ska snart börja plugga lite till Högskoleprovet, men vi hörs mer senare. Idag kommer fler inlägg om helgen och vad som händer i veckan. Och massa andra inlägg. Puss! ♥ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?