30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 12
Publicerat den

"Vad är kärlek?" (Se hela listan här)
 
 
För mig är kärlek när det är två person som älskar varandra och skulle kunna göra allt för varandra. Det kan vara vem som helst, två tjejer, två killar eller en tjej och en kille. Jag älskar känslan när man är förälskad och nykär. Den bästa känslan ever. Det är ett par jag ser upp till och ni kan gissa vem? Jag ser upp till Justin Bieber och Selena Gomez, eftersom de är så söta och de var verkligen kära. Tills Justin började förändras och nu så ser jag verkligen att de måste klara detta tillsammans, eftersom de är ju gjorde för varann. Verkligen finaste och sötaste par. De är faktiskt båda en inspiration till mig, jag ser Justin som min idol och även Selena. Jag har följt båda sedan de började sin karriär. Love is stronger then anything. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?