“Everything you can imagine is real.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Jag var ledig igår och det var skönt på ett sätt. Det har inte jag och jag hade nog en av mina sämsta lediga dagar igår. Men ska berätta om min måndag & tisdag. 
 
Måndag: Igår så vaknade jag kl 8 och hade världens mensvärk och kunde knappt röra mig så ont jag hade i magen. Men jag kunde inte ens dricka mitt morgonkaffe, vilket brukar hända väldigt sällan. Men jag sov i ett par timmar och sedan så försökte jag gå upp och städa men det gick inte. Men jag skulle ha tvättat igår och det gick inte alls bra för att jag kunde knappt röra mig. Men sedan när jag skulle upp var jag tvungen att hämta mina 2 paket, jag känner dock att jag har beställt lite mycket saker senaste månaden men ska stoppa med de. Men sedan kom jag hem och bråkade lite med min för att jag inte tvättade så jag städade mitt rum istället. Jag slängde en del saker, massa gammalt smink och andra saker. Så när jag var klar spelade jag lite på mitt PS4 och snackade med en vän och sedan somnade jag. Och sov helt okej inatt vilket var så skönt. 
 
Tisdag: Idag så vaknade jag kl 7 och startade min morgon med en kall dusch för att vakna upp men när jag var klar så la jag mig i sängen och somnade om. Tror inte jag har sovit så mycket under dessa dagar på ett par dagar. Men sedan så vaknade jag och tittade på senaste avsnittet av en serie som jag brukar titta på som heter Cartel Crew. Och sedan så fixade jag mig inför jobbet, idag började jag kl 15.30 och hade en del att göra under kvällen på jobbet. Och jag kom hem från jobbet för 2 timmar sedan och hittills har jag umgåtts med min mamma, tvättat håret, fixat min hudvårdsrutin för kvällen och nu tittar jag på Gossip Girl och äter lite snacks. Jag ska snart lägga mig, först ska jag fixa en sak men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?